Biedronka ma kłopoty - uważaj co robisz w interneciewikipedia.org/ Henryk Borawski https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/deed.pl

Właśnie oszukują wszystkich. Ważne ostrzeżenie dla klientów Biedronki przed przekrętem phishingowym

Biedronka stanęła przed obliczem wielkiego przekrętu, który może wpłynąć na odbiór marki. Ostrzegamy każdego klienta sieci przed groźnym przekrętem phishingowym, który może zagrozić waszemu bezpieczeństwu. Pod żadnym pozorem nie dajcie się nabrać, konsekwencje mogą być ogromne.

Biedronka jest jedną z najbardziej popularnych sieci sklepów w Polsce, więc jej renoma jest zbudowana na mocnych fundamentach. Polacy ufają Biedronce i chętnie robią w niej zakupy, więc wizja ogromnej nagrody może budzić ekscytacje. Niestety są ludzie, którzy podszywają się pod znane marki i próbują oszukać zwykłych klientów. Nie inaczej jest tym razem, a ryzyko jest bardzo duże.

40-letni Tomasz w piątkowy wieczór wybrał się na zakupy do Lidla. Nagle kasjerka zapytała o porażającą rzecz, od razu pobladł40-letni Tomasz w piątkowy wieczór wybrał się na zakupy do Lidla. Nagle kasjerka zapytała o porażającą rzecz, od razu pobladłCzytaj dalej

Biedronka z wielkim konkursem? Nie ufaj reklamom, są oszustwem

Na Facebooku wyjątkowo łatwo jest założyć profil, który ma imitować swoim wyglądem profile popularnych marek lub osobistości. W taki sposób oszuści mogą z prostotą wykorzystywać ufność internautów i wyłudzać od nich pieniądze czy dane osobowe potrzebne do wysyłania reklam lub innych irytujących wiadomości.

Na profilu o nazwie "Biedronka Polska" znaleźć możemy post, który obiecuje niesamowite nagrody.

- Duże otwarcie! Teraz możesz wygrać 10 min w naszym sklepie, aby szaleć (...) masz okazję zwariować w jednym z naszych sklepów i wziąć co chcesz przez 10 min - czytamy w wiadomości.

Dzisiaj grzeje:

  1. GIS wycofuje z Biedronki uwielbiany przez Polaków produkt. Wykryto w nim groźne bakterie

Jak można się domyślić, tak ekscytująca obietnica może przysłonić zdrowy rozsądek i nieuważny internauta kliknie w link podany poniżej obietnicy. Przekierowuje on do witryny z ankietą, w której widzimy zwykłe generyczne pytania. Dopiero drugi etap rejestracji do konkursy jest właściwym oszustwem. To tam musimy podać wszystkie nasze dane osobowe, które następnie zostaną sprzedane do agencji marketingowych oraz telemarketerów. Ponadto okazuje się, że konkurs wcale nie dotyczy "10 minut szaleństwa w sklepie", a bonu na 500 złotych.

Zalecamy od razu zgłaszać takie posty do i ostrzegać innych przed próbami wyłudzenia danych osobowych. Podszywanie się pod znane marki jest karalne, więc Facebook powinien szybko zareagować

Najlepsze newsy:

  1. Mamy kolejny rekord, sytuacja, jakiej nie było. Wydatki państwa na Kościół przebiły już wszystko, ujawniamy
  2. Dramat Polaka na plaży w USA. Dantejskie sceny zamiast wakacji
  3. Obłędne kotlety lepsze niż schabowy i mielony. Rodzina od razu poprosi o dokładkę, hit gwarantowany
  4. 40-letni Tomasz w piątkowy wieczór wybrał się na zakupy do Lidla. Nagle kasjerka zapytała o porażającą rzecz, od razu pobladł
  5. Postaw ją obok owoców, a pobędziesz się muszek owocówek. Niezawodny sposób, robiły tak nasze babcie
  6. Prezes polskiego klubu aresztowany przez policję. Miał popełnić obrzydliwe przestępstwo, kibice są wściekli

Źródło: dobreprogramy.pl

Po ciekawe treści kulinarne zapraszamy również na naszego Instagrama

Następny artykuł