BiedronkaMarek BAZAK/East News

Puszka za półdarmo, uwielbiany napój po 14 groszy w Biedronce. Najlepsza oferta jaką widziała Polska okazała się błędem

Biedronka nieustannie zaskakuje nowymi promocjami. Jakiś czas temu była blisko od wprowadzenia największej obniżki na piwo w historii. W ostatnim momencie udało się dostrzec pomyłkę pracownicom, dzięki czemu udało się uniknąć rozdawnictwa alkoholowego napoju za półdarmo. Gdyby nie szybka interwencja, puszka piwa Harnaś kosztowałaby jedynie 14 groszy.

Biedronka znajduje się na liście najczęściej odwiedzanych przez nas sklepów. Tuż obok Lidla zachwyca nie tylko bogatą ofertą, ale i niskimi cenami. Co jakiś czas pojawia się nowa oferta, która zachęca nas do zrealizowania zakupów właśnie w Biedronce.

W tym artykule pisaliśmy na temat promocji, która obowiązuje jeszcze w tym tygodniu. Większość produktów spożywczych, które znajdują się na naszych listach zakupów, kupimy za bezcen. Warto zainteresować się promocjami szczególnie z uwagi na to, że ceny zakupów będą rosnąć. Pisaliśmy o tym tutaj.

Do informacji publicznej trafiła nowinka na temat promocji, która miała obowiązywać w sieci Biedronka. Wszystko z uwagi na pomyłkę w trakcie przygotowywania etykiet. Gdyby nie reakcja pracowników i szybka interwencja przełożonych sklepu, klienci mogliby kupić piwo Harnaś za jedyne 14 groszy za puszkę.

Biedronka w ostatnim momencie uniknęła historycznej promocji

W środę wieczorem pojawiły się najnowsze etykiety, które miały zawisnąć na towarze w Biedronce. Jedna z nich wzbudziła uwagę pracowników. 12-pak półlitrowego piwa Harnaś miał kosztować zaledwie 1,69 zł. Cena za jedną puszkę wyniosłaby jedynie 14 groszy.

Chcesz mieć piękną skórę? Unikaj ich jedzenia, a od razu zobaczysz efektyChcesz mieć piękną skórę? Unikaj ich jedzenia, a od razu zobaczysz efektyCzytaj dalej

To byłaby historyczna promocja. Cena byłaby pomniejszona o ponad 90%. Oferta miała być dostępna od środy do końca tygodnia z wykorzystaniem karty Moja Biedronka. Co więcej, miała dotyczyć jedynie 12-paku. Nie obowiązywała ona na piwa kupowanych na sztuki.

Pracownicy Biedronki z całej Polski zgłosili sprawę swoim przełożonym. Sieć zainterweniowała bardzo szybko. Jeszcze w nocy przesłano do sklepów nowe, prawidłowe etykiety. To pozwoliło uniknąć rozdawnictwa towaru.

Ile osób zdążyło skorzystać z promocji?

Mimo szybkiej interwencji sklepów Biedronka nie odpowiedziała na pytanie, ilu klientom udało się skorzystać z nieplanowanej promocji. Nie mniej jednak było to utrudnione z uwagi na niemalże natychmiastową reakcję przełożonych. Klienci musieliby wybrać sklep całodobowy, żeby zdążyć, skorzystać z promocji.

W sierpniu 2020 roku prezes UOKiK nałożył na Biedronkę karę w wysokości 115 milionów złotych. Wszystko ze względu na różnice w cenach produktów. Te na półce i przy kasie były zupełnie inne. Firma tłumaczyła to naturalnym błędem ludzkim, który miał być nieumyślny. Nie zawsze przecież pomyłki są na niekorzyść klienta.

Warto przypomnieć, że w momencie, kiedy dochodzi do pomyłki cenowej, firma zobowiązana jest do sprzedaży towaru po korzystniejszej cenie. To jedno z praw, które ma konsument.

Artykuły polecane przez Redakcję Smakoszy:

źródło: wiadomoscihandlowe.pl

Zapraszamy na nasz Instagram

Następny artykuł