Hamburgerpixabay.com/Engin_Akyurt

Właśnie wprowadzono ogromną zmianę. Wielbiciele burgerów mogą się mocno zdziwić

Hamburger to podstawowa propozycja w menu Burger Kinga. Teraz pojawi się w nieco innej formie również w logo firmy. Sieć barów zmienia wygląd charakterystycznego znaczka na prostszy, co jak mówią współzałożyciele, wiąże się ze zmianą działań marki. Nowa wersja zawiera mniej elementów. Taki ruch ku zmianie logo to pierwsze działanie od 20 lat.

Hamburger z Burger Kinga to już kultowa pozycja. Sieć funkcjonuje od lat i jest nieodpartą konkurencją dla McDonald's czy KFC. Choć każda z tych restauracji znana jest z innego menu i składników, hamburgera możemy zjeść w każdej z nich. Te od lat konkurują między sobą smakiem. Tutaj pisaliśmy o jednym z najdroższych hamburgerów, których przygotowaniem zajęła się restauracja Gordona Ramsaya.

Logo marki jest bardzo ważne. Pozwala nie tylko ją identyfikować, ale potrafi być również wyznacznikiem tego, co możemy w niej znaleźć. Niektóre loga są już kultowe i nie wyobrażamy sobie ich w innej postaci. Nie bez powodu zmiana Burger Kinga wzbudza wiele emocji. To ogromny krok dla sieci do świadomego działania i jeszcze większej transparentności.

Choć zmiany rozpoczęły się już teraz, całkowite przeobrażenie się marki pod względem nowego logo i działań może zabrać trochę czasu. Warto przypomnieć, że Burger King znany jest na całym świecie i podjęcie takiego kroku wiąże się zciągiem zadań, które należy wykonać.

Hamburger częścią logo sieci Burger King

- Minimalistyczne logo wpisuje się w ewolucję marki w dzisiejszych czasach – mówią przedstawiciele firmy. Jest to również symboliczna zmiana, która ma nawiązywać do uproszczenia składu sprzedawanych produktów. Restauracja Burger King postanowiła zrezygnować z wielu konserwantów i dodatków. Te, jak wiemy, powinno się ograniczać do minimum w codziennym jadłospisie.

Pij ją codziennie rano na czczo. Już po paru dniach zauważysz niesamowite efektyPij ją codziennie rano na czczo. Już po paru dniach zauważysz niesamowite efektyCzytaj dalej

Na temat negatywnego wpływu przetworzonej żywności na nasz organizm pisaliśmy w tym artykule. Nic dziwnego, że nawet takie bary zdecydowały się na ruch ku prozdrowotnym praktykom. To z pewnością początek prawdziwej rewolucji. W dzisiejszych czasach dążymy do bycia świadomym konsumentem, który dba o swój codzienny jadłospis.

Wprowadzenie nowych, zdrowszych praktyk w świecie jedzenia typu "fast food" jest zdecydowanie potrzebne. Prostsze i bardziej naturalne logo ma wywoływać u klientów poczucie braku sztuczności marki. Zrezygnowano między innymi z niebieskiej obwódki oraz białych wstawek. Te miały imitować połysk. Nowa czcionka nawiązuje do napisów, które tworzyły markę w 1966 oraz 1994 roku.

Wielka zmiana już się rozpoczęła

Nowy projekt to jednak nie tylko logo. To również elementy wizualne, które znajdą się docelowo na opakowaniach produktów sieci. Całą komunikację między siecią a klientem wspierają ilustracje hiszpańskiego duetu artystów Cachetejack. Burger King zamierza wykorzystać przygotowane obrazki w grafikach reklamowych czy mediach społecznościowych.

Zmienią się również podkładki na tace w restauracjach. Nowe logo pojawiło się już na ubraniach pracowników, a niebawem trafić ma na szyldy stacjonarnych placówek.

Całkowity rebranding to jednak długa droga. Przeobrażenie się sieci może zająć nawet kilka lat. Wszystko przez konieczność zmiany nawet najmniejszych detali. Nie mniej jednak, z pewnością okaże się to budujące dla całej marki. Dziś zwracamy większą uwagę na działania firm, chcąc pozyskiwać to, co wartościowe.Fast foody z lepszym składem to prawdziwa rewolucja.

Burger King

Źródło: Burger King

Artykuły polecane przez Redakcję Smakoszy:

Źródło: wiadomoscihandlowe.pl

Zapraszamy na nasz Instagram

Zobacz nasz najnowszy, smakowity przepis:

Następny artykuł