Kapustawikimedia commons/ Silar/ CC-BY-SA-3.0

Niesamowite jak zwykły kapuśniak może wpłynąć na sylwetkę. Efekty widać już po 7 dniach

Kapusta posłuży nam do przygotowania prozdrowotnej zupy o właściwościach odchudzających. O kapuśniaku mówi się dużo przy okazji diety kapuścianej. Niebywałe efekty można zaobserwować już po 7 dniach kuracji.

Kapusta uznawana jest za jedno z najzdrowszych warzyw.Dostęp do niej mamy przez cały rok, jednak szczególnie w okresie jesienno-zimowym przeżywa wzmożone zainteresowanie. Wszystko z uwagi na osłabienie odporności w tym czasie.

Bardzo dużo mówi się na temat właściwości kapusty, które są szczególnie istotne, jeśli zależy nam na pozbyciu się nadprogramowych kilogramów. Ma ona również nieoceniony wpływ na zachowanie naszego organizmu w odpowiedniej kondycji zdrowotnej.

Kapuśniak jest zupą, którą nie wszyscy lubią, jednak nie można odjąć jej prozdrowotnych właściwości, którymi zachwyca. Warto regularnie przygotowywać taką zupę, dzięki czemu wesprzemy nasz organizm w walce o zdrowie i prawidłową kondycję.

Kapusta jest głównym składnikiem diety kapuścianej

Dieta kapuściana cieszy się popularnością od lat, a sądząc po liczbie osób, która się na nią zdecydowała, musi być skuteczna. Przede wszystkim jest to rodzaj szybkiej diety, która gwarantuje utratę do 4,5 kg w tydzień. Często korzysta się z niej przed ważnymi okazjami, kiedy zależy nam na szybkim pozbyciu się nadprogramowych kilogramów.

Wchodzą do sklepów i nagle zamierają z wrażenia. Do sieci przedostały się zdjęcia, ceny napojów poszybowałyWchodzą do sklepów i nagle zamierają z wrażenia. Do sieci przedostały się zdjęcia, ceny napojów poszybowałyCzytaj dalej

Tak naprawdę wystarczy postępować wedle ściśle określonej rozpiski i żywić się głównie kapuśniakiem. Dzięki zmniejszonej ilości kalorii nasze ciało zacznie gubić to, co zbędne. Z tego miejsca przypominamy o przepisie na idealny kapuśniak. Znajdziecie go w tym artykule.

Przebieg diety kapuścianej

Dieta kapuściana zakłada 7 dni, w których trakcie trzymamy się ściśle opracowanego jadłospisu.Pierwszego dnia spożywamy nieograniczoną ilość zupy kapuścianej oraz nieograniczoną ilość owoców. Mowa tutaj o wszystkich poza bananem.Drugiego dnia jemy tylko zupę i warzywa, zwracając szczególną uwagę na surową lub gotowaną zieleninę. Unikamy za to kukurydzy i fasoli, które mogą działać wiatropędnie.

Trzeciego dnia znowu możemy jeść zupę bez ograniczeń. Dodatkowo pomiędzy dokładkami zupy możemy jeść nieograniczoną ilość warzyw oraz owoców, poza bananami.Czwartego dnia przychodzi czas na nieograniczoną ilość bananów, kapuśniaku i odtłuszczonego mleka.

Piątego dnia można zjeść około 560 g wołowiny, kurczaka lub ryby. Następnie jemy do sześciu pomidorów i pijemy od sześciu do ośmiu szklanek wody.Szóstego dnia jemy zupę, wołowinę i warzywa.Stawiamy na te zielone, a rezygnujemy z ziemniaków.

Ostatniego dnia jemy głównie warzywa, brązowy ryż oraz nieograniczoną ilość soków owocowych bez dodatkowego cukru. Najlepiej będzie zrobić je samodzielnie w domu. Zachęcamy do skorzystania z przepisu na sok z pigwy, który znajdziecie w tym artykule.

Artykuły polecane przez Redakcję Smakoszy:

Źródło: polsatnews / finanse.wp

Zapraszamy na nasz Instagram

Następny artykuł