Lidl i duże sklepy tracą klientów, zyskują inne punkty.eastnews/Marek BAZAK/East News

Lidl, Biedronka i inne wielkie sieci tracą przez zaskakujące wybory Polaków. Zyskują zupełnie inne miejsca

Lidl i wiele innych dużych sklepów zauważa ostatnio mniejsze zainteresowanie klientów pewnymi produktami. Pandemia zrobiła swoje i odkąd wiemy, że wiele produktów warto zrobić samodzielnie, chętniej pieczemy i gotujemy. Ma to ogromny wpływ także na nasze zwyczaje zakupowe i miejsca, w których zaopatrujemy się w ulubione produkty. Badania na ten temat zaskakują i świadczą o ogromnych zmianach w świadomości Polaków.

Lidl, Biedronka czy Auchan od wielu lat walczą i zainteresowanie klientów, starając się przyciągnąć ich nie tylko niskimi cenami, ale także produktami wysokiej jakości. Nie bez powodu w największych sieciach pojawiają się weekendy czy tygodnie tematyczne z regionalnymi przysmakami czy składnikami z kuchni z różnych zakątków świata. Niestety walka wydaje się ostatnio przegrana, bo najnowsze badania przeprowadzone przez Mastercard pokazują, że Polacy wolą robić zakupy gdzie indziej.

Polacy masowo i nieświadomie popełniają karygodny błąd przy zakupie mięsa mielonego na kotlety. Decydująca jest 1 cechaPolacy masowo i nieświadomie popełniają karygodny błąd przy zakupie mięsa mielonego na kotlety. Decydująca jest 1 cechaCzytaj dalej

Lidl i duże sklepy nie cieszą się już tak dużą popularnością. Już wiemy, gdzie obecnie chętniej kupujemy ulubione przysmaki

Lidl, Auchan i Biedronka cieszą się co prawda sporą popularnością, ale po miesiącach zamknięcia w domach nasze zwyczaje zakupowe się zmieniły. Przewidywane zmiany można zauważyć już dzisiaj. Okazuje się, że ogromna większość wybiera mniejsze sklepy i punkty z konkretnymi produktami, by wspierać lokalnych przedsiębiorców. Deklarujemy też, że po zniesieniu wszelkich obostrzeń nadal chętniej wybierzemy sklep blisko domu niż wyprawę do supermarketu. Częściej odwiedzane przez konsumentów punkty sprzedają te produkty, których jakość ma dla nas ogromne znaczenie.

Dzisiaj grzeje:

  1. Pokroiła ogórka obieraczką do warzyw i wrzuciła 2 składniki. Letnia surówka podbiła serca gości
  2. Wszystko, co musisz wiedzieć o nowym 500 plus. Niektóre fakty zaskakują

Wielu konsumentów coraz częściej robi zakupy w piekarniach, sklepach mięsnych i warzywniakach, aby przyspieszyć powrót do względnej normalności - przyznaje się do tego aż 71 proc. przebadanych. Ponad połowa społeczeństwa, bo aż 66 proc., wykazuje się większą empatią i jest wrażliwa na los potrzebujących i własnie dlatego chętnie odwiedza lokalne sklepy. "– Lokalni przedsiębiorcy mają ogromne znaczenie jako dostawcy towarów i usług dla najbliższej społeczności oraz jako siła napędowa ożywienia gospodarczego w skali całego kraju. Odgrywają także szerszą, integrującą rolę, wspierając mieszkańców danej okolicy i wzmacniając ducha wspólnoty. Chociaż cała Europa przeżywa trudny okres, można oczekiwać, że nastąpi wzrost poczucia lokalnej lojalności, która utrzyma się po zniesieniu lockdownu i powrocie do normalnego życia" – skomentował badania Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.

Najlepsze newsy:

  1. Jamnik skrzyżował się z pitbullem. Przykry widok potomstwa, internautom trudno uwierzyć, że zdjęcie nie jest fotomontażem
  2. Pilnie 6-latek został zaatakowany, turyści walczyli o jego życie. Tragedia na wakacjach za granicądwa kąpieliska nad polskim morzem. Co się stało?
  3. Przyrządzając fasolkę szparagową, zawsze pamiętaj o 2 zasadach. Jeśli je zignorujesz, skutki mogą być opłakane
  4. Nie masz pomysłu co ugotować na obiad? Takich kotletów jeszcze nie jadłeś
  5. Nowa, jeszcze pyszniejsza wersja słynnej surówki z KFC. Kapustę zastąpisz uwielbianym warzywem
  6. Agnieszka Radwańska już urodziła? Gwiazda tenisa opublikowała nowe zdjęcie (FOTO)

Źródła: wiadomoscihandlowe.pl

Po ciekawe treści kulinarne zapraszamy również na naszego Instagrama

Następny artykuł