Sklep spożywczyPixabay / autor: ccipeggy

Jednak się potwierdziło, szykują się wielkie zmiany w sklepach. Ministerstwo przekazało ważne dla klientów informacje

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wprowadza w życie kolejne zmiany na rynku spożywczym. Wkrótce czekają nas ogromne zmiany.

Ministerstwo zadecydowało, że należy na obecnym rynku spożywczym wprowadzić zmiany, dzięki którym konsumenci będą lepiej zorientowani co do produktów, które nabywają. Klienci, którzy będą robić zakupy, mogą się naprawdę zdziwić. Zmiany nie powinny wchodzić gwałtownie, więc nowości na sklepowych półkach dostrzeżemy dopiero 30 września.

Przecież kupowaliśmy je codziennie w Biedronce i Lidlu, po prostu ręce opadają. Nie do pomyślenia, jak wiele towarów ostatnio wycofano z obrotuPrzecież kupowaliśmy je codziennie w Biedronce i Lidlu, po prostu ręce opadają. Nie do pomyślenia, jak wiele towarów ostatnio wycofano z obrotuCzytaj dalej

Ministerstwo zmienia nasze ulubione produkty

Ministerstwo zapowiedziało, że w wyniku nowych przepisów będziemy mogli dostrzec istotne informacje na produktach. Nowelizacja dotyczy jedzenia, które kupuje większość z nas - mięsa. W założeniu, powinna pomagać klientom w wyborze. Dla wielu osób dotychczasowe oznaczenia nie były wystarczające, to ma się zmienić. Jeden z najważniejszych faktów o mięsie będzie od teraz widoczny jak na dłoni i nie możliwości pomylenia go z czymkolwiek innym.

Dzisiaj grzeje:

  1. Ze łzami w oczach wystawił astronomiczny paragon klientowi. Głos załamał się pracownikowi restauracji widząc sumę na rachunku
  2. Fundusz Medyczny nie powstanie? Komisja Zdrowia nie będzie go rozpatrywać

W rozporządzeniu mowa o oznaczeniu kraju pochodzenia mięsa. Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wprowadza nowelizację obowiązujących przepisów, dzięki której na opakowaniu mięs świeżych, mrożonych i schłodzonych będzie widoczna grafika z flagą kraju, z którego dana sztuka pochodzi. Do tej pory na każdym opakowaniu dostępny był jedynie napis określający z jakiego rejonu świata jest wybierany przez nas produkt. Grafika z flagą ma być uzupełnieniem informacji i ułatwiać przyswojenie ich przez klienta. Wysokość grafiki nie może być mniejsza niż czcionka jaką jest napisana informacja na temat pochodzenia mięsa.

Najlepsze newsy:

Źródło: farmer.pl

Po ciekawe treści kulinarne zapraszamy również na naszego Instagrama

Następny artykuł