Uwielbiana sieć sklepów płaci za stanie w kolejkach. Mało kto o tym wie
Kaufland jest pierwszą siecią sklepów, która nie tylko sprzedaje, ale też… płaci klientom za stanie w kolejkach. Wynika to z niedawno złożonych przez tę sieć sklepów obietnic, które mają usprawnić i umilić robienie zakupów. Ile wynosi dopłata za stanie w kolejkach i jak ją otrzymać?
Kaufland w czołówce sklepów
Jednymi z najczęściej wybieranych przez Polaków sklepów spożywczych są te, które pochodzą z Niemiec. Miejsce w czołówce należy przede wszystkim do Lidla, ale na popularności zyskuje także nieco większy, bardziej ekskluzywny i droższy Kaufland. To właśnie ten sklep obiecał, że będzie płacił swoim klientom za stanie w kolejkach.
Sieć ma świadomość, że czas jest w dzisiejszych czasach na wagę złota, dlatego chce w pewien sposób wynagrodzić długie oczekiwania. Jest to ewenement, ponieważ żaden sklep nigdy wcześniej nie wpadł na taki pomysł. Z jednej strony zyskają na tym klienci, a z drugiej pracownicy sklepów będą zobligowani do wydajniejszej i szybszej pracy. Wszystko wskazuje, że tylko pierwsza wymieniona grupa będzie zadowolona.
Kaufland obiecuje i słowa dotrzymuje
Sieć Kaufland chcąc zachęcić Polaków do wybrania właśnie ich sklepów, postanowiła złożyć obietnice. Dzięki nim zakupy mają być dla klientów przyjemne oraz korzystne.
Chcemy, aby zakupy u nas były jak najprzyjemniejsze. Dzięki naszym obietnicom każdego dnia możesz doświadczać tego, co rozumiemy przez troskę o klienta i jego potrzeby. Ponieważ tylko wtedy, gdy nasi klienci są zadowoleni i my jesteśmy zadowoleni – deklaruje Kaufland.
Oto lista ze złożonymi obietnicami:
- świeże produkty
- radość z oszczędzania
- oferty specjalne dla posiadaczy Kaufland Card
- bezproblemowy zwrot
- możliwość zwrotu nieotwartych i nieuszkodzonych butelek alkoholu
- 3 lata gwarancji na urządzenia elektryczne
- Czas to pieniądz
- Twój czas na wagę złota.
Sieć sklepów Kaufland płaci klientom
Z listy najważniejsze są dwa ostatnie punkty, które odnoszą się do czasu spędzonego w kolejkach. Stojąc w nich powyżej 5 minut, można otrzymać 5 złotych do wydania na następne zakupy. Klienci otrzymają je w formie specjalnego bonu.
Aby go otrzymać, muszą być spełnione odpowiednie warunki. Pierwszy z nich dotyczy kas. Klienci otrzymają zapłatę, tylko wtedy, kiedy nie wszystkie kasy będą otwarte. Po drugie zwrot otrzymają również klienci, którzy oczekują w kolejce do stanowisk mięsnych. Tam również musi być spełniony wymóg, że nie wszystkie stanowiska były obsadzone pracownikami. Najważniejsze jest jednak to, aby czas przekroczył 5 minut.
Aby otrzymać rekompensatę, należy zwrócić się do punktu informacyjnego, gdzie zostanie wydany klientom bon.
Sprawdź także, dlaczego paczka z prezentem pracowniczym wywoła lawinę komentarzy oraz dowiedz się, co zrobić z suszonych grzybów i kaszy .