Zakupy w dobie pandemiipexels.com/Magda Ehlers

Wiadomo, gdzie w czasie pandemii Polacy najchętniej robili zakupy. Możecie być mocno zaskoczeni

Zakupy, do momentu wniesienia rygorystycznych obostrzeń, jawiły się jako coś zupełnie normalnego. Dopiero w czasie pandemii zauważyliśmy, że zwykłe zakupy bez maseczek i reżimu sanitarnego są luksusem. Znamy statystyki najczęściej wybieranych sklepów w czasach zarazy - wyniki są zaskakujące.

Zakupy w czasie pandemii są szczególne. Do sklepów wchodzić możemy tylko z zakrytymi ustami oraz nosem. Przed wejściem do sklepów założyć powinniśmy rękawiczki i zdezynfekować się płynem udostępnionym przez sklep. W samych lokalach handlowych są ograniczenia dotyczące ilości przebywających w jednej chwili klientów. Agencja marketingowa Catchers przeprowadziła badanie, które miało na celu sprawdzenie do jakich sklepów najczęściej wybieraliśmy się w czasie zarazy.

Pilny komunikat Biedronki, natychmiast zwróć lub wyrzuć ich produkt. Polacy nagminnie go kupują, bardzo niepokojąca informacjaPilny komunikat Biedronki, natychmiast zwróć lub wyrzuć ich produkt. Polacy nagminnie go kupują, bardzo niepokojąca informacjaCzytaj dalej

Zakupy podczas koronawirusa - wyniki raportu są zaskakujące

Agencja Catchers zajmuje się komunikacją oraz PR-em wśród firm. Niedawno przeprowadzone zostało przez nią badanie rynkowe o nazwie "Zaufanie Polaków do sieci handlowych w czasie pandemii", które rzuciło wiele światła na preferencję oraz wybory naszych rodaków.

Jak wynika z raportu, większość Polaków najchętniej robiła niewielkie zakupy w małych osiedlowych sklepach, co do których mają największe zaufanie. Mali przedsiębiorcy, którzy nierzadko znają się z okolicznymi mieszkańcami od lat, potrafią zbudować najlepsze relacje ze swoimi klientami. Aż 63% respondentów wybierało lokalne sklepiki, w których kupowali najbardziej potrzebne produkty, jak żywność czy środki czystości.

Dzisiaj grzeje:

  1. Kupowany w Lidlu, Biedronce, Auchan i innych napój wywołuje ogromne zmiany w organizmie. Co się dzieje 60 minut po jego spożyciu?

- Musimy pamiętać, że takie sytuacje mogą być zarówno szansą na przyciągnięcie do siebie nowych klientów i zlojalizowanie dotychczasowych, ale także zagrożeniem ich utraty - tłumaczy Hubert Koszela, partner agencji Catchers, który cytowany jest także w raporcie.

Niemal połowa ankietowanych robiła zakupy w Biedronce, a sieć sklepów Lidl uplasowała się na trzecim miejscu zestawienia. Według agencji, Polacy tracili na zaufaniu wtedy, kiedy sklep nie przestrzegał zasad bezpieczeństwa. Aż 40% badanych stwierdziło, że głównym czynnikiem obniżającym zaufanie było nieprzestrzeganie limitu osób w sklepie.

Najlepsze newsy:

  1. Beata Kozidrak opublikowała emocjonalne nagranie. "Proszę, błagam"
  2. Niepokojące wieści z Chin. Władze boją się najgorszego. Czarny scenariusz coraz bliżej
  3. Jest sposób, jeszcze zdążysz nieziemsko powiększyć plony pomidorów. Wystarczy je nawozić bajecznie prostymi roztworami
  4. Lasy Państwowe wprowadziły 4 obostrzenia. Niebywale ważny komunikat dla wszystkich grzybiarzy
  5. Dodał masło do kawy. Świat oszalał na jej punkcie, zalety wręcz zwalają z nóg
  6. Justyna Żyła znalazła nowego ukochanego? Przygotowała piękny prezent dla "młodego mężczyzny"

Źródło: money.pl

Po ciekawe treści kulinarne zapraszamy również na naszego Instagrama

Następny artykuł