Lidl konkuruje z Biedronką, organizując kolejne promocje i obniżki cen. W obu tych sklepach można znaleźć wyjątkowe oferty, lecz to Lidl może zachwycić mięsożerców. Jeśli więc planujesz w najbliższym czasie zrobić grilla lub pieczeń dla całej rodziny, wybierz się do niemieckiej sieci. Jutrzejsza tania sobota pozwala klientom obkupić się w smaczne i popularne produkty, których zazwyczaj cena jest znacznie większa. W taki sposób można zaoszczędzić odrobinę funduszy i przeznaczyć je na coś innego, co ucieszy każdego łowcę okazji.
Lidl doskonale zdaje sobie sprawę z chęci Polaków do odpoczynku w trakcie, zbliżającego się wielkimi krokami długiego weekendu. Z tej okazji niemiecka sieć postanowiła rozpieścić swoich klientów i wprowadzić promocję, która zachwyci wielu z nas. Aby skorzystać z oferty, trzeba jednak spełnić pewien warunek. W akcji Lidla będą mogli wziąć udział wszyscy pełnoletni użytkownicy aplikacji Lidl Plus, dlatego konieczna jest jej uprzednia instalacja na smartfonie. Trzeba także aktywować w niej kupon.
Niebieski paragon po zakupach w supermarketach Lidl i Kaufland już niebawem będzie normą. Z pewnością taki widok nie jest codziennością i niektórzy z klientów mogą być zaskoczeni nowym kolorem rachunku. Jego wprowadzenie wiąże się z troską o środowisko.
Lidl znów zaskoczył swoich klientów. Popularna sieć przygotowała wyjątkową ofertę, w której znajdziemy doskonałej jakości sprzęt kuchenny. Dzięki niemu z łatwością przyrządzimy takie frykasy jak donuty lub watę cukrową.Wyjątkowy sprzęt w LidluJuż od 27 maja w Lidlu będziemy mogli kupić wyjątkowy sprzęt kuchenny. Jest on wręcz idealny na letnie imprezy lub zbliżający się wielkimi krokami dzień dziecka! Co znalazło się w ofercie?Sieć oferuje między innymi: gofrownicę na bubble waffle 1000 W w cenie 69,90. W ofercie znalazło się też miejsce na niezwykłą maszynę do wypieku donutów (1000 W/ 69,90), dzięki której szybko i sprawnie przygotujemy uwielbiane smakołyki.W Lidlu kupimy również niezbędne podczas letnich przyjęć urządzenie do przygotowania waty cukrowej za 99 złotych oraz maszynkę do lodów 12 W za 79,90 zł. To nie koniec doskonałych informacji!Na sklepowych półkach pojawiają się również rozdrabniacze uniwersalne za jedyne 44,99 oraz urządzenie do przygotowania popcornu (69,90 zł). Oferta obowiązuje do wyczerpania zapasów. Co jeszcze znajdziemy na półkach Lidla? Dzień Dziecka w LidluLidl nie zapomniał o Dniu Dziecka! Z tej okazji od 27 maja kupimy ulubione smakołyki najmłodszych w doskonałych cenach. Za oranżadę Helenę zapłacimy jedynie 3,49 zł (1,25 l), Kinder Cards dostaniemy za 5,49 zł/ opakowanie, a Kinder Bueno Kokosowe za 2,79 zł!W sieci pojawią się również żelki misie z mlekiem Sweet Corner za 3,89, lody Nesquik na patyku w cenie 9,99 zł za 9 sztuk oraz krem kanapkowy Twix za 9,99 zł/ słoik.W sklepie pojawią się również uwielbiane przez najmłodszych lody na patyku Psi Patrol oraz Świnka Peppa. Cena wielopaku (6 lodów) to jedyne 8,99 zł.Polecamy również nasze pozostałe artykuły. W tym tygodniu pisaliśmy m.in. o projekcie zakazu sprzedaży napojów wysokoprocentowych oraz podawaliśmy przepis na ciasto Bonty bez pieczenia!Artykuły polecane przez Redakcję Smakoszy:Ile obecnie kosztują młode ziemniaki?Wyjątkowe fit ptasie mleczko polecane przez samych dietetykówKontrowersyjna dieta 111-latka zapewniająca długowiecznośćźródło: lidlZapraszamy na nasz Instagram
Lidl stara się, aby Polacy jak najczęściej wybierali sklepy niemieckiej sieci. W tym celu wprowadzane są liczne promocje i akcje rabatowe, mające za zadanie przykuć uwagę nowych klientów z Polski, a także zatrzymać starych konsumentów. W dzisiejszych czasach coraz więcej firm zwraca uwagę na problemy trapiące środowisko naturalne - korporacje próbują wdrożyć rozwiązania, dzięki którym ekologia będzie stanowiła jeden z ich najważniejszych celów. Do tego grona dołącza teraz także Lidl.
Z całą pewnością Lidl doskonale zdaje sobie sprawę z tego, w jaki sposób najlepiej przyciągnąć do siebie klientów. Nie bez powodu w sklepach sieci tak często można natknąć się na rozmaite promocje. Tym razem weekendowa oferta rozpoczęła się wcześniej.
Lidl jest siecią sklepów, która cieszy się ogromnym zaufaniem klientów, czemu dowodzi choćby raport „Sieci handlowe oczami Polaków”, przygotowany przez Procontent. Wynika z niego, że ta popularna sieć znajduje się w czołówce miejsc, w których Polacy najchętniej robią zakupy.
Lidl bardzo mocno rywalizuje z Biedronką o każdego klienta, więc niemiecka sieć stara się przyciągać konsumentów ciekawymi i korzystnymi promocjami. Przed długim majowym weekendem firma zachwycała Polaków licznymi przecenami, czy chociażby możliwością zdobycia wielu butelek piwa za darmo. Najnowsza odsłona akcji jest skromniejsza, jednak ciągle można wiele zyskać. Kluczem do wzięcia udziału jest posiadanie aplikacji na smartfony, co nie jest zbyt wygórowanym wysiłkiem. Trzeba się jednak spieszyć, gdyż oferta dostępna będzie tylko jutro.
Zakupy spożywcze nie są dla nas niczym niezwykłym. Codziennie pomiędzy półkami sklepowymi przechodzi mnóstwo klientów, którzy często robią duże sprawunki, mające starczyć na wiele dni, a niekiedy nawet tygodni. Pewien internauta przekonał się, że nie zawsze jest to przyjemne doświadczenie. Konsumenci mogą spotkać się z nieprzyjemnościami ze strony innych ludzi, którzy także robią zakupy. Nie każdy zachowuje się wszak uprzejmie, część z nich przepycha się czy próbuje wcisnąć do kolejki przy kasie. Pan Sebastian doznał czegoś zupełnie innego.
Opakowania wykonane z plastiku są wszechobecne. Stosujemy je w pakowaniu najróżniejszych produktów, napojów czy dań restauracyjnych odbieranych na wynos. Styropian i tworzywa sztuczne mają mimo to bardzo negatywny wpływ na ekologię. Według ekspertów z Unii Europejskiej, aż 70% odpadków, które zanieczyszczają wody morskie, to produkty jednorazowe. Unia chce, aby państwa członkowskie w 2021 roku zrezygnowały z korzystania z jednorazowych opakowań. Takie zmiany odczuje każdy klient Biedronki czy Lidla.
Masło odgrywa niezwykle istotną rolę w kulinariach. Dodajemy je do różnych dań, wykorzystujemy podczas smażenia oraz smarujemy nim kromki chleba, z których przygotowujemy kanapki. Niestety, ceny za ten produkt pną się do góry.
Tuż po majówce w Lidlu czeka nas Tydzień Włoski! Jest to nie lada gratka dla wszystkich smakoszy, którzy chcą posmakować przysmaków prosto z Półwyspu Apenińskiego. Sieć przygotowała ciekawą ofertę produktów, których próżno szukać na półkach innych sklepów!Przyjrzeliśmy się dokładnie ofercie Lidla i poniżej zdradzamy, na jakie produkty szczególnie warto zwrócić uwagę! Są wśród nich same fantastyczne rarytasy!Włoskie specjały w doskonałych cenachLidl zadbał o to, aby na jego półkach nie zabrakło wybornych włoskich rarytasów. Są wśród nich między innymi doskonałe szynki. W ofercie sieci znajdziemy m.in. włoską szynkę surową dojrzewającą 14 miesięcy ITALIAMO (100 g/ 7,99 zł) oraz mortadelę z pistacjami w kawałku ITALIAMO (700 g/ 14,99 zł).Prawdziwi smakosze znajdą również wyborną selekcję włoskich wędlin ITALIAMO (12,99 zł/100 g), która umili niejeden majowy wieczór! Co jeszcze pojawi się na Włoskim Tygodniu w Lidlu? Poniżej odkrywamy kolejne karty!Wyborne przekąskiPodczas Tygodnia Włoskiego w Lidlu nie może również zabraknąć doskonałym włoskich przekąsek! Mrożoną pizzę Arrabbiatę ITALIAMO kupimy za 11,99 zł/400 g. W sieci pojawi się również spory wybór wybornych włoskich makaronów! Miłośnicy włoskiej kuchni z pewnością zaopatrzą się w doskonałe makarony m.in. klasyczny do spaghetti marki ITALIAMO (2,99 zł) oraz efektowne trzykolorowe kokardki Trottole Tricolore ITALIAMO (3,99 zł/500 g).Słodkie smakołykiSieć nie zapomniała również o miłośnikach włoskich słodyczy. Podczas Tygodnia Włoskiego w Lidlu mają oni szansę nabyć m.in. klasyczne tiramisu ITALIAMO w cenie 4,99 zł za dwie sztuki.W Lidlu znajdziemy również kruche ciasteczka Amaretti (3,99 zł/opakowanie), włoskie lody z certyfikatem UTZ ( 7,99 zł/500 g) oraz ciasteczka z glazurą morelową za 3,99 zł/200 g.Warto wspomnieć, że w Lidlu można również kupić ciekawe produkty sygnowane nazwiskiem samego Roberta Makłowicza. Więcej na ich temat przeczytasz w tym artykule.Artykuły polecane przez Redakcję Smakoszy:Dlaczego warto jeść 2 banany dziennie?Jakie są funkcje dziurki w rączce rondla?CzekoKinder od Magdaleny Skały – przepis właścicielki Las Dolciźródło: LidlZapraszamy na nasz Instagramundefinedundefinedundefined
Nie da się ukryć, że Lidl doskonale wie czego potrzebują smakosze. Tym razem uwielbiana sieć supermarketów postawiła na specjały, bez których wiele osób nie wyobraża sobie udanej majówki. Czego możemy się spodziewać podczas wizyty w sklepie?
Lidl jest jedną z najczęściej wybieranych sieci sklepów w Polsce - Polacy zaufali niemieckiej marce dzięki niskim cenom oraz licznym promocjom, które pozwalają im na tańsze zakupy. Najnowszy projekt Lidla może zrewolucjonizować całą branżę sklepów, co nie każdemu może się spodobać. Klasycznie ceny, kod kreskowy i inne informacje na temat danego produktu, są opisana na cenówkach, czyli małych kartonikach przyklejonych lub wsuniętych w odpowiednie miejsce na półce. Jeden ze sklepów Lidla w Poznaniu poszedł o krok dalej.
Lidl od lat prowadzi zaciekłą walkę z Biedronką - rywalizują na rynku o klientów, chętnych do pracy oraz miejsca, w których mogą wybudować swoje placówki handlowe. Tym razem Lidl postanowił jeszcze bardziej zwiększyć atrakcyjność swojej oferty pracy. Pandemia sprawiła, że wielu ludzi straciło swoje miejsca pracy, przez co zwiększona została pula bezrobotnych, którzy z chęcią zaczną pracować na stanowiskach, które wymagają mniejszych kwalifikacji. Lidl jest obecnie jednym z najlepszych takich miejsc.
Lidl, podobnie jak Biedronka, stara się ułatwiać zakupy klientom, aby ich doświadczenie było jak najwygodniejsze. Dlatego w sklepach niemieckiej sieci alejki są szersze niż w innych dyskontach, produkty często należą do kategorii premium, a mimo to ceny są bardzo niskie. Konsumenci korzystając z wózków czy kas, często nie zdają sobie nawet sprawy, że mają one pewne ukryte funkcje, pozwalające na sprawniejsze robienie zakupów. Tym razem prezentujemy sposób, który znacznie uprości trudną wyprawę po zakupy z dzieckiem.
Sklepy spożywcze są bardzo często odwiedzanym miejscem w tygodniu poprzedzającym długi weekend. Polacy, którzy jadą odpocząć na kilka dni, muszą zrobić odpowiednie zakupy w sklepach takich jak Biedronka czy Lidl. Dlatego wielu ludzi miało nadzieję, że w tę sobotę będzie niedziela handlowa. Od 2018 roku wprowadzany jest sukcesywnie praktycznie całkowity zakaz handlu w niedzielę, więc przez większość niedziel można wykonać sprawunki jedynie na stacjach benzynowych oraz małych osiedlowych sklepikach, w których za kasą usiądzie właściciel.
Koszyki dostępne w sklepach są wygodnym rozwiązaniem, dzięki któremu z łatwością przenosimy nasze zakupy do kasy. Mało kto podejrzewałby, że ktokolwiek wpadły na pomysł ich wycofania. Tego typu inicjatywa ma swoje uzasadnienie.
Kaufland zalicza się do grona najpopularniejszych supermarketów. Co prawda prym wiodą dyskonty takie, jak Biedronka i Lidl, jednak nie oznacza to, że w innych miejscach nie czekają na nas niecodzienne przeceny. Kaufland ma dla swoich klientów nie lada okazje.
Kim jest wspomniana Ekipa? To znana paczka youtuberów, którzy cieszą się ogromną popularnością wśród nastolatków. Stworzone przez nich lody stały są obecnie jednym z największych przedmiotów pożądania w Polsce. Już wkrótce będą one dostępne w dwóch najpopularniejszych dyskontach.Lody od Ekipy marki Koral trafiły do sprzedaży już pod koniec marca i niemal od razu stały się wielkim sprzedażowym hitem. Same papierki po tych smakołykach osiągnęły rekordowe sumy, o czym pisaliśmy tutaj.
Na zakupy spożywcze chodzimy bardzo często - dokupienie ziemniaków do obiadu czy napojów wymaga wyjścia z domu. Mimo iż zdecydowana większość klientów nie próbuje wykonywać żadnych przekrętów i uczciwie podchodzi do zakupów, tak pewna część ma niekiedy bardzo sprytne metody. Kasjerzy w sklepach spożywczych twierdzą, że najczęściej przyłapują ludzi na oszukiwaniu przed świętami, gdy wydatki na jedzenie drastycznie się zwiększają. Choć kamery monitoringu i ochroniarze ciągle lustrują konsumentów, wielu z nich udaje się nie zostać przyłapanym.
Sieć sklepów Biedronka jest uznawana przez wielu klientów za najtańszą. Lata akcji marketingowych, które pozwalały sądzić, że produkty portugalskiej firmy kosztują najmniej, sprawiły, że w świadomości Polaków to właśnie placówki z logiem biedronki są najczęstszym wyborem na robienie zakupów. Jak pokazują badania ASM Sales Force Agency, prawda jest inna, lecz Biedronka ciągle zachowuje miejsce w pierwszej trójce najbardziej opłacalnych sklepów. W lutym najmniej za podstawowe produkty płaciliśmy w Lidlu, lecz w marcu wybiła się inna firma.
Lidl jest codziennie odwiedzany przez wielu smakoszy. Wszystko dlatego, że właśnie tam można dostać wyjątkowe produkty spożywcze po niezwykle korzystnych cenach. W sobotę Lidl wprowadził kolejne promocje.
Supermarkety takie jak Biedronka oraz Lidl niejednokrotnie zaskakiwały nas niecodziennymi promocjami, które potrafiły przyprawić o zawrót głowy. Miłośnicy kulinariów z pewnością powinni udać się w najbliższym czasie na zakupy. Takich okazji nie można przeoczyć.
Lidl jest, wraz z Biedronką, najbardziej popularnym sklepem w Polsce - Polacy uwielbiają robić w nim zakupy dzięki dużej różnorodności produktów i niskim cenom. Tym razem włodarze przedsiębiorstwa postanowili pójść o krok dalej i zaskoczyli wszystkich klientów. Już niedługo będzie można bowiem kupować specjalistyczne produkty spożywcze, które zostały wyprodukowane według receptur znanego kucharza i krytyka kulinarnego, Roberta Makłowicza. Dostępne będą zarówno gotowe sosy, jak i całe dania.
Mało kto spodziewałby się, że Tesco spotka taki los. Sieci supermarketów potrafią zaskakiwać swoich klientów. Przeważnie dzieje się tak z powodu wyjątkowych ofert promocyjnych, obok których nie sposób przejść obojętnie. Czasami przeceny spowodowane są nieoczekiwanymi zmianami.
Każdy z nas regularnie odwiedza swoje ulubione sklepy spożywcze. Przeważnie zakładamy, że wybór przybytków jest uzależniony znacznej mierze od cen. W istocie ma to ogromne znaczenie. Jednak większość klientów dokonuje oceny w jasno określony sposób. Sklepy spożywcze sprawnie to wykorzystują.
Lidl doskonale wie, w jaki sposób wzbudzić zainteresowanie swoich klientów. Przeważnie robi to za sprawą wyjątkowo korzystnych promocji. Niektóre z nich pozwalają na sporą oszczędność. Nie inaczej jest w przypadku oferty dotyczącej robota kuchennego, który nazywany jest potocznie Lidlomixem.