Uważaj podczas najbliższych zakupów w Biedronce, klienci mają kłopoty. „Zróbcie coś z tym"
Ta zmiana wprowadzona przez Biedronkę miała ułatwić zakupy klientom. Jednak stało się wręcz przeciwnie. Sfrustrowani klienci narzekają, a sieć sklepów przeprasza. Wyjaśniamy, co jest tego powodem.
Nowa aplikacja Biedronki denerwuje klientów
Sieć sklepów Biedronka postanowiła wprowadzić nową aplikację mobilną. Ta miała posiadać ciemny tryb i wbudowaną listę zakupów . Oprócz tego liczne udogodnienia dla klientów, którzy korzystają z aplikacji. Jednak nowa wersja już na starcie generuje wiele problemów technicznych.
O co chodzi? O kłopoty z logowaniem. Aplikacja co prawda uruchamia się szybciej, ma inną czcionkę i łatwiej się po niej nawiguje. Celem tej nowej wersji było ułatwienie zakupów klientom Biedronki. Niestety, tak się nie stało. Rozgoryczeni klienci mają dość problemów z logowaniem.
Logowanie i gniew klientów
Instalacja nowej wersji aplikacji wymaga logowania do strony sklepu. Klient musi zatwierdzić zgody i potwierdzić swoje dane. I tu pojawia się problem, bo podczas uruchamiania aplikacji w telefonie otwiera się witryna konto.biedronka.pl. Użytkowni musi wpisać numer telefonu, gdy zrobi to i kliknie opcję “zapamiętaj mnie”, to otwiera się kolejne okno z polem, w które należy wpisać kod SMS.
Po jego wpisaniu zaktualizowana aplikacja Biedronki uruchamia się, ale gdy się ją zamknie, to cały proces trzeba przejść od początk u. Sfrustrowani klienci piszą w mediach społecznościowych:
Nic nie działa, tragedia po tej aktualizacji. Aplikacja wyłącza się się ciągle
Tysiąc razy trzeba się logować przez jakąś stronę, żeby wejść w aplikację
Zróbcie coś z tym, bo nikt nie chce się bawić w ciągłe logowanie do aplikacji
Co zrobi Biedronka?
Biedronka przeprasza za problemy z aplikacją. W sieci pojawia się taki oto komunikat:
Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie napotkałeś po najnowszej aktualizacji. Nasz zespół już pracuje nad naprawą problemu i wkrótce udostępnimy poprawiona wersję aplikacji. Dziękujemy za Twoją cierpliwość i wyrozumiałość
Jednak komentarze pokazują, że cierpliwość klientów już się kończy. Proces przenoszenia użytkowników do nowej aplikacji ma się zakończyć pod koniec stycznia . Wtedy przestanie działać stara wersja. Klienci, którzy nie pobiorą nowej wersji aplikacji, nie będą mogli jej uruchomić. Pisaliśmy o tym, jak upiec sernik z ananasem. Ostrzegaliśmy też, czego nie dodawać do faworków.
Źródło: wirtualnemedia.pl, i.pl