Niespodziewana zawartość pudełka z jajkami
Sklepowe jajka przeważnie nie wzbudzają u nas większych obaw. Niektórzy nawet nie zaglądają do wnętrza opakowania, by upewnić się, czy nabiał jest w należytym stanie. Pan Maciej przekonał się o tym, że warto zwracać uwagę na kupowane jajka. W jego opakowaniu znalazły się larwy, które mogą przyprawić o mdłości.
Pan Maciej z pewnością nie podejrzewał, że przecenione jajka będą skrywały tak ponury sekret. Niestety dopiero w domu mężczyzna zorientował się, że produkt w żadnym wypadku nie nadaje się do spożycia.
Dalsza część artykułu znajduje się pod filmem:
Jajka z paskudną niespodzianką
Nie da się ukryć, że jajka cieszą się sporym uznaniem wśród smakoszy. Można je przyrządzić na wiele pysznych sposobów. Niedawno wyjaśnialiśmy jak zrobić idealne jajka na miękko . Dziś przyjrzymy się temu, co spotkało pana Macieja.
Mężczyzna udał się do sklepu Lidl w Piotrkowie Trybunalskim. Początkowo jajka omal nie zostały pominięte. Pan Maciej przypomniał sobie o nich dopiero przy kasie. W związku z tym wziął pierwszy z brzegu produkt .
Jajka, które wziął pan Maciej, były objęte promocją 50% z powodu bliskiego terminu przydatności do spożycia . Nie stanowiło to problemu, ponieważ miały posłużyć do przygotowania ciasta. W domu mężczyzna natknął się na odrażający widok.
Po otwarciu opakowania okazało się, że jajka nie nadają się do spożycia. Jedno z nich było ewidentnie pęknięte. Jednak jakby tego było mało, po powierzchni innych jajek poruszały się ohydne białe larwy .
Jak Lidl zareagował na nieprawidłowość?
Jajka w takim stanie z pewnością mogą odebrać wszelki apetyt. Oczywiście tego typu niedopatrzenia mogą się zdarzyć. Zwłaszcza że jajka same w sobie są delikatne i mogą ulec pęknięciu. Wówczas nietrudno o pojawienie się larw .
Pan Maciej podzielił się swoimi doświadczeniami z portalem O2. Właśnie stamtąd pochodzi zdjęcie wykorzystane poniżej. Portal postanowił skontaktować się ze sklepem Lidl . Jaką odpowiedź uzyskało O2?
- Bardzo przepraszamy klienta za sytuację, która go spotkała (...) Zależy nam, aby poznać wszelkie szczegóły zdarzenia. Nasz zespół poprosi klienta o szczegółowe dane (m.in. datę zakupu, nr partii), wyjaśni zdarzenie oraz zaproponuje rozwiązanie - napisał Lidl w oświadczeniu przytaczanym przez portal O2.
Dodatkowo sieć sklepów podkreśliła, że zawsze stara się zachowywać jak najwyższe standardy dotyczące produktów, a co roku przeprowadza się około 9 tysięcy niezależnych badań jakościowych. Jakiś czas temu wspominaliśmy o tym, że jajka zostały wycofane ze sprzedaży przez GIS .
(O2)
Artykuły polecane przez Redakcję Smakoszy:
Źródło: O2