Wyszukaj w serwisie
przepisy porady dieta Show-biznes od kuchni produkty kuchnia smakoszy quizy
Smakosze.pl > Produkty > Zmiana opakowań marek własnych z Biedronki
Redakcja smakosze.pl
Redakcja smakosze.pl 11.04.2021 02:00

Zmiana opakowań marek własnych z Biedronki

Biedronka wprowadza zmiany w opakowaniach
Marek BAZAK/East News

Biedronka słynie nie tylko z konkurencyjnych cen i przypadającego do gustu polskim klientom asortymentu, ale również z akcji promocyjnych oraz konkursów, które bardzo często ogłasza na swoich stronach. 

Biedronka zachęca klientów do bycia bardziej eko

Sieć podkreśla, że poszanowanie dla środowiska naturalnego jest dla nich kluczową sprawą. Stosuje więc praktyki zrównoważonej produkcji, a kryteria środowiskowe włącza w rozwój i realizację wszystkich swoich działać. Zachęca też swoich klientów do proekologicznych postaw.

Ich politykę proekologiczną widać gołym okiem. Sieć zdecydowała się ostatnio na wycofanie jaj z chowu klatkowego.

Nie więc dziwnego, że Biedronka zdecydowała się na wprowadzenie pewnej zmiany, która znacznie ułatwi klientom dokonywania proekologicznych wyborów. Niektórzy na ten ruch czekali od dawna, gdyż pierwsze zapowiedzi pojawiły się już w maju 2020 roku. 

Biedronka wprowadza zmiany na opakowaniach marek własnych

Biedronka zdecydowała się na pozornie błahą zmianę, która jednak znacznie ułatwi życie klientom. Szczególnie tym, którym zależy na środowisku. Sieć wprowadza bowiem specjalne oznaczenia na opakowaniach marek własnych.

Jak wyglądają i czemu mają służyć te oznaczenia? Wielu Polaków wciąż ma problem z segregacją. Często zastanawiamy się, czy wrzucić coś do zmieszanych, a może do plastiku. Biedronka chce ułatwić klientom te wybory i od jakiegoś czasu wprowadza specjalne piktogramy.

Źródło: materiały prasowe sieci Biedronka

Na opakowaniach pojawiają się kolorowe i bardzo proste do oczytania ikony, które mają przede wszystkim pomóc w segregacji. Nieduże obrazki podpowiadają, do którego pojemnika wrzucić opakowanie, które właśnie zdjęliśmy z półki.

– Sklepy Biedronka codziennie odwiedzają ponad 4 miliony klientów. Wielu z nich kupuje produkty marek własnych, dostępne w naszej sieci. Poprzez umieszczenie piktogramów na ich opakowaniach wspieramy edukację społeczeństwa w zakresie segregacji odpadów opakowaniowych – mówi Sylwia Krzyżycka, dyrektor ochrony środowiska w sieci Biedronka.

Codziennie każdy z nas wyrzucając śmieci, wybiera, co stanie się z nimi dalej. Nieprawidłowa segregacja uniemożliwia odzysk surowca lub pogarsza jego jakość. Śmieci są obecnie poważnym problemem. Warto więc przyczyniać się do tego, by nasze odpadki zyskały drugie życie. Odpowiednia segregacja jest właśnie krokiem do recyklingu. 

Artykuły polecane przez Redakcję Smakoszy:

źródło: wiadomoscihandlowe.pl ; whitemad.pl

Zapraszamy na nasz Instagram

Tagi: Biedronka