Polskę podbije nowy dyskont. Pierwszy sklep już w tym tygodniu, będzie wielkim rywalem Pepco i Action
W sobotę (23 listopada) odbędzie się otwarcie pierwszego w Polsce sklepu malezyjskiej sieci z akcesoriami domowymi. Według zapowiedzi nowy dyskont ma być sporym konkurentem dla Pepco i Action. Pierwsze sklepy pojawią się w centrach handlowych w większych miastach.
Pepco i Action mają konkurencję
Sklepy typu Pepco cieszą się w Polsce ogromną popularnością. Za ich sukcesem stoi możliwość zakupu w jednym miejscu podstawowych akcesoriów kuchennych, ale też niezbędnych produktów gospodarstwa domowego, a nawet ubrań. Wielu konsumentów upodobało sobie te sklepy również za to, że sprzedawane tam produkty nie kosztują wiele.
Mogą jednak zostać zastąpione przez malezyjski dyskont, który cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. Według zapowiedzi ma oferować niezbędne artykuły gospodarstwa domowego w niskich cenach. Co to za sklep i w jakim mieście pojawi się jako pierwszy?
Zapomnij o smażeniu naleśników. Najlepsze krokiety zrobisz z chleba tostowegoNowy dyskont podbije polski rynek
Otwarcie dyskontu MR.DIY odbędzie się 23 listopada. Pierwszy sklep pojawi się w Centrum Handlowym Platan w Zabrzu. Sieć planuje w krótkim czasie zaanektować polski rynek, bo kolejne sklepy pojawią się w innych galeriach w przeciągu kilku dni. Z dostępnych informacji wynika, że MR.DIY otworzy się także w Krakowie, Piotrkowie Trybunalskim i Bielsku-Białej.
Polska jest trzecim europejskim krajem, w którym pojawił się ten sklep. Wcześniej dyskont otworzył się w Hiszpanii, gdzie ma aż 24 sklepie, a także w Turcji, gdzie znajduje się 113 placówek. Nie wiadomo, ile sklepów ma być docelowo w naszym kraju, ale powyższe przykłady wskazują, że będzie ich co najmniej kilkanaście.
Co oferuje dyskont MR.DIY?
Sklep spod znaku MR.DIY oferuje produkty z kilku kategorii. Są to m.in.: artykuły gospodarstwa domowego, zabawki, artykuły papiernicze i szkolne, ale też kosmetyki, akcesoria samochodowe i elektroniczne. Oferta jest naprawdę szeroka, bo sklepy oferuje blisko 20 tys. produktów.
Co ciekawe akcesoria nie mają kosztować wiele. Sieć ma nawet slogan – Always low price – który w tłumaczeniu oznacza zawsze niskie ceny. A to może zyskać uznanie u polskich konsumentów. Czy tobie znany jest sklep MR.DIY?