Wyszukaj w serwisie
przepisy porady dieta Show-biznes od kuchni produkty kuchnia smakoszy quizy
Smakosze.pl > Kuchnia Smakoszy > Ważny komunikat dla klientów. Chodzi o kartę Moja Biedronka
Kacper Jozopowicz
Kacper Jozopowicz 11.02.2025 10:09

Ważny komunikat dla klientów. Chodzi o kartę Moja Biedronka

Zakupy na kasie samoobsługowej w Biedronce
Fot. Marek BAZAK/East News

Biedronka przekazała ważną informację odnośnie karty lojalnościowej Moja Biedronka. Jak się okazuje. Niektórzy jej posiadacze mogą być zmuszeni do założenia nowej. Wyjaśniamy, o jaką sytuację chodzi.

Jak założyć kartę Moja Biedronka?

Zakładając kartę Moja Biedronka, mamy możliwość korzystania w tym sklepie z różnych promocji. Jej uzyskanie nie jest wcale trudne i wystarczą tylko podstawowe dane. Taką kartę może dostać każdy, a jedyne co trzeba zrobić, to poprosić kasjera, aby pomógł nam ją założyć. Do uzyskania takiej karty potrzebne są następujące dane:

  • Imię i nazwisko
  • Numer telefonu
  • Adres e-mail

Dzięki założeniu takiej karty będziemy mogli cieszyć się przeróżnymi udogodnieniami.

Logo Biedronki widoczne z bliska
Fot. Arkadiusz Ziolek/East News
Ta zupa jest hitem w moim domu. Przepis przywiozłem z wakacji

Jakie korzyści płyną z karty Moja Biedronka?

Karta Moja Biedronka to prawdziwe udogodnienie dla klientów. Tak jak wspominaliśmy, jej założenie nie jest trudne, a proces jest bardzo szybko. Za to niesie za sobą wiele udogodnień, które z pewnością ucieszą niejednego konsumenta. 

Przede wszystkim posiadanie takiej karty umożliwia nam korzystanie z różnych promocji, które pojawiają się w Biedronce. Zdarzają się, że są to zwykłe obniżki cen dla wszystkich kupujących, jednak bardzo często, aby skorzystać z promocji, warunkiem jest posiadanie właśnie karty Moja Biedronka. 

Dalsza część tekstu pod filmem

Co zrobić w przypadku znalezienia czyjejś karty?

Warto jednak pamiętać, że zdarza się również, iż napotykamy kartę Moja Biedronka należącą do innej osoby. Co w takiej sytuacji zrobić? Wyjścia są dwa. 

Alejka sklepowa w Biedronce
Fot. Zofia i Marek Bazak/East News

Po pierwsze możemy skontaktować się z Biurem Obsługi klienta i postępować wedle wytycznych. Ewentualnie możemy pójść do kierownictwa najbliższego sklepu Biedronka i oddać znalezioną kartę. 

W przypadku utraty lub znalezienia karty Moja Biedronka należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (email: [email protected] oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00) lub zwrócić ją osobie z kierownictwa najbliższego sklepu sieci Biedronka. W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu Moja Biedronka - wyjaśniła Biedronka dla redakcji Interia Biznes

Finalizacja zakupów przy kasie sklepowej
Fot. Zofia i Marek Bazak/East News

Jakie konsekwencje niesie za sobą zgubienie karty?

Zgubienie karty Moja Biedronka może prowadzić do sytuacji, w której nieuczciwy znalazca zacznie korzystać ze zniżek, które należą do nas. Jeśli z jakiegoś powodu stracimy naszą kartę, niestety nie dostaniemy nowej na te same dane. Posiadacze karty, którzy niestety ją zgubili, a chcą dostać kolejną, będą zmuszeni do wyrobienia jej na nowo

Co za tym idzie, trzeba będzie podać inne dane. Na szczęście nie wszystkie. Imię i nazwisko będą mogły pozostać te same, natomiast adres e-mail musi się różnić. 

Sprawdź przepis na pyszną zupę rybną. Zobacz, jak można wykorzystać obierki z ziemniaków.

moja biedronka.jpg
Fot. Marek BAZAK/East News