Wielka zmiana w Lidlu. Tysiące klientów odetchnie z ulgą
Lidl wprowadza rewolucję. Od teraz zakupy będą jeszcze łatwiejsze, a zirytowani klienci nie będą musieli szukać monet. Czytaj dalej, a dowiesz się, co przyniesie zmiana wprowadzona przez tę sieć sklepów.
Lidl wyznacza trendy
Według najnowszego raportu YouGov BrandIndex tylko 59 procent Polaków na zakupy wybiera sieć sklepów Lidl. Wynik nie jest zbyt wysoki, ale 50 procent klientów poleciłoby ten sklep swoim znajomym. Konsumenci cenią sobie porządek, który panuje pomiędzy sklepowymi alejkami oraz innowacyjność całej sieci.
Łatwe w obsłudze kasy samoobsługowe, dostęp do wielu funkcji w aplikacji Lidl Plus oraz sklep internetowy to znaki firmowe sieci Lidl. Teraz sklep zapowiedział kolejne zmiany. Innowacja ma ułatwić i przyspieszyć zakupy klientom.
Lidl wprowadza zmiany
Lidl wprowadza w swoich sklepach zmiany, które spodobają się wszystkim klientom. Od teraz, aby wziąć wózek na zakupy, nie będą potrzebne monety ani przeznaczonego do tego żetonu. Wózki nie będą już spinane łańcuchem, co znacznie przyspieszy i ułatwi zakupy, bo konsumenci nie będą na wała szukać monety o wskazanym nominale.
Dążymy do tego, aby zakupy w naszych sklepach były jeszcze przyjemniejsze, dlatego rezygnujemy z łańcuszków przy wózku - argumentowała rzecznika sieci Lidl Polska Aleksandra Robaszkiewicz.
Dlaczego wcześniej Lidl przypinał wózki?
Lidl i inne sieci sklepów spożywczych stosowały zabezpieczenie w postaci łańcucha, ponieważ umożliwiało to utrzymanie porządku wokół sklepu. W dodatku chroniło także samochody na przysklepowym parkingu. Przeprowadzono jednak analizę, która wykazała, że do utrzymania porządku, przypinanie wózków jest zbędne. Klienci sami odprowadzają wózki do boksów i to niezależnie od tego, czy mają do odebrania bilon, czy też nie. A co ty myślisz o zmianie wprowadzonej przez sklep Lidl?