Uważaj podczas najbliższych zakupów w Biedronce, klienci mają kłopoty. „Zróbcie coś z tym"
Ta zmiana wprowadzona przez Biedronkę miała ułatwić zakupy klientom. Jednak stało się wręcz przeciwnie. Sfrustrowani klienci narzekają, a sieć sklepów przeprasza. Wyjaśniamy, co jest tego powodem.
Nowa aplikacja Biedronki denerwuje klientów
Sieć sklepów Biedronka postanowiła wprowadzić nową aplikację mobilną. Ta miała posiadać ciemny tryb i wbudowaną listę zakupów. Oprócz tego liczne udogodnienia dla klientów, którzy korzystają z aplikacji. Jednak nowa wersja już na starcie generuje wiele problemów technicznych.
O co chodzi? O kłopoty z logowaniem. Aplikacja co prawda uruchamia się szybciej, ma inną czcionkę i łatwiej się po niej nawiguje. Celem tej nowej wersji było ułatwienie zakupów klientom Biedronki. Niestety, tak się nie stało. Rozgoryczeni klienci mają dość problemów z logowaniem.
Układam cytrynę w słoiku i mieszam z tymi składnikami. Nie znam lepszego syropu na przeziębienieLogowanie i gniew klientów
Instalacja nowej wersji aplikacji wymaga logowania do strony sklepu. Klient musi zatwierdzić zgody i potwierdzić swoje dane. I tu pojawia się problem, bo podczas uruchamiania aplikacji w telefonie otwiera się witryna konto.biedronka.pl. Użytkowni musi wpisać numer telefonu, gdy zrobi to i kliknie opcję “zapamiętaj mnie”, to otwiera się kolejne okno z polem, w które należy wpisać kod SMS.
Po jego wpisaniu zaktualizowana aplikacja Biedronki uruchamia się, ale gdy się ją zamknie, to cały proces trzeba przejść od początku. Sfrustrowani klienci piszą w mediach społecznościowych:
Nic nie działa, tragedia po tej aktualizacji. Aplikacja wyłącza się się ciągle
Tysiąc razy trzeba się logować przez jakąś stronę, żeby wejść w aplikację
Zróbcie coś z tym, bo nikt nie chce się bawić w ciągłe logowanie do aplikacji
Co zrobi Biedronka?
Biedronka przeprasza za problemy z aplikacją. W sieci pojawia się taki oto komunikat:
Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie napotkałeś po najnowszej aktualizacji. Nasz zespół już pracuje nad naprawą problemu i wkrótce udostępnimy poprawiona wersję aplikacji. Dziękujemy za Twoją cierpliwość i wyrozumiałość
Jednak komentarze pokazują, że cierpliwość klientów już się kończy. Proces przenoszenia użytkowników do nowej aplikacji ma się zakończyć pod koniec stycznia. Wtedy przestanie działać stara wersja. Klienci, którzy nie pobiorą nowej wersji aplikacji, nie będą mogli jej uruchomić. Pisaliśmy o tym, jak upiec sernik z ananasem. Ostrzegaliśmy też, czego nie dodawać do faworków.
Źródło: wirtualnemedia.pl, i.pl