Wyszukaj w serwisie
przepisy porady dieta Show-biznes od kuchni produkty kuchnia smakoszy quizy
Smakosze.pl > Produkty > Gigantyczna rewolucja w Żabce. Sieć wprowadza abonamenty na jedzenie
Aleksandra Proch
Aleksandra Proch 02.07.2023 16:05

Gigantyczna rewolucja w Żabce. Sieć wprowadza abonamenty na jedzenie

abonament w Żabce
Piotr Molecki / East News ; Wikipedia / Wistula / CC BY-SA 4.0

Sieć sklepów Żabka pracuje nad rewolucyjnym pomysłem. Chce wprowadzić dla swoich klientów abonamenty na posiłki. Oferta ma być rozszerzeniem działającego od pewnego czasu „Kawonamentu", czyli abonamentu na kawę. Usługa z powodzeniem ruszyła jesienią zeszłego roku.

 

Żabka ma nowy pomysł na swoje dania gotowe

Siec Żabka działa na terenie Polski od 1998 roku. Od tamtej pory stale pracuje nad ofertą, która przyciągnie klientów. Sklep ma na swoim koncie już kilka udanych pomysłów, jak chociażby wciąż działające wielopaki. Teraz przyszedł czas na nową rewolucję.

Żabka ma w swoim asortymencie szereg produktów spożywczych. Wśród nich znajdują się także gotowe dania śniadaniowe i obiadowe. Na tę część zaopatrzenia powstał właśnie nowy pomysł. Szczegóły tej inicjatywy zapewne poznamy już wkrótce.

Od jutra Biedronka idzie na całość. Takich cen warzyw nie ma nawet na bazarze

Po „Kawonamencie" przyszedł czas na abonament na posiłki

Jesienią ubiegłego roku Żabka uruchomiła ciekawą usługę. Polega ona na subskrypcji kawy oferowanej w sklepie. Może z niej skorzystać każdy klient, który posiada aplikację sklepu. „Kawonament" reklamowała sama Maryla Rodowicz.

Zasady działania „Kawonamentu" są bardzo proste. Subskrypcję zamawia się w aplikacji i płaci za nią podpiętą pod telefon kartą. Aplikacja raz na 30 dni pobiera z karty kwotę w wysokości 49 złotych. W zamian za to klient może odebrać 1 kawę dziennie.

„Kawonament" działa na terenie całej polski. Obejmuje dowolną kawę lub czekoladę, do odbioru na podstawie wygenerowanego w aplikacji kodu kreskowego. Teraz sieć pracuje nad podobnym rozwiązaniem, dotyczących oferty gastronomicznej. Zachęcił ją do tego sukces pierwszego wprowadzonego rozwiązania.

Czy nowy pomysł Żabki trafi w gusta klientów?

Żabka swój abonament na kawę uważa za duży sukces. Najlepiej świadczy o tym fakt, że podobny pomysł chce wprowadzić także na oferowane przez siebie dania

Oferta „Kawonamentu" wzbudziła wśród naszych klientów bardzo duże zainteresowanie, zyskując stałych odbiorców. Pozytywny odbiór tego typu rozwiązania był dla nas sygnałem, że jest duża grupa klientów, którzy chcą z tego typu ofert korzystać

-poinformowało biuro prasowe Żabki portal WIrtualnemedia.pl.

Odpowiadając na ich potrzeby, pracujemy nad nowymi subskrypcjami. Jeden z pomysłów dotyczy oferty gastronomicznej zawierającej propozycje produktów z Żabki na śniadania, obiady i kolację – do wyboru

-uzupełnia swoją wypowiedź.

Nie podano jeszcze szczegółów dotyczących nowej oferty. Być może coś więcej Żabka zdradzi po wakacjach. Usługa, podobnie jak w przypadku kawy, najprawdopodobniej skierowana będzie do użytkowników aplikacji. W chwili obecnej korzysta z niej ponad 6 mln osób. Już teraz w sieci  można znaleźć testy żabkowych dań. Dla samoobsługowych Żabek powstaje nowa konkurencja.

Źródło: wirtualnemedia, Facebook Żabka Polska