Smakosze.pl
Restauracja popełniła duży błąd

Twitter

Obraźliwy dopisek na rachunku w restauracji

24 Maja 2021

Autor tekstu:

Adam Moskal

Udostępnij:

Do restauracji w Wielkiej Brytanii wybrało się małżeństwo, które chciało zjeść smaczny posiłek i spędzić ze sobą miło czas. Choć nie mieli żadnych zastrzeżeń co do jakości jedzenia, wzburzyli się, gdy po paru dniach przyjrzeli się rachunkowi. Obsługa zamieściła na nim dopisek "starzy ludzie", co wywołało w starszej pani silne emocje.

Wyjście do restauracji jest dla każdego zupełnie normalnym doświadczeniem, które pozwala na chwilę relaksu i spędzenie miłego czasu z najbliższymi. Niestety, starsze małżeństwo z Wielkiej Brytanii przekonało się, że nie w każdym lokalu można liczyć na profesjonalną obsługę. 

Każdy, kto choć raz pracował w gastronomii, wie, jak bardzo wyczerpująca jest to branża - wiele godzin spędzonych na nogach, dużo stresu i małe zarobki wyciągają pozytywną energię z pracowników. Nie jest to jednak żadna wymówka do nieprzyjemnego traktowania klientów w restauracji.

Rachunek z restauracji miał przykry dopisek

Starsza para Phyllis i Robert Hidden zamówiła obiad w restauracji hotelu The Riverside, który mieści się w miejscowości Kendal w Wielkiej Brytanii. Ich wspólny posiłek przebiegał doskonale, a małżeństwo mogło nacieszyć się swoim towarzystwem w miłej atmosferze.

Wszystko diametralnie się zmieniło, gdy Phyllis po paru dniach dokładnie przeczytała informacje na paragonie. Kelnerzy na górze rachunku dopisali "Stolik starych ludzi", co spowodowało, że kobieta poczuła ogromną wściekłość i postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce. 

Nie zwróciłam uwagi, dopóki nie pokazał mi tego mój mąż. Aż zagotowało się we mnie z wściekłości. Dostałam furii - wspomina żona pana Roberta. Szybko zadzwoniła do hotelu i zażądała przeprosin, lecz obiekt zignorował zażalenie pani Hidden. Dlatego zdecydowała się poinformować o zaistniałej sytuacji media. 

Źródło: canva.com/Shannon Fagan

Na naszej stronie możesz przeczytać wiele informacji kulinarnych, które mogą przypaść tobie do gustu. Z tego artykułu dowiesz się o niedługim wprowadzeniu na rynek larw chrząszcza, jako potencjalny produkt spożywczy W tym tekście  zdradzamy, jak wyglądał w młodości Damian Kordas, jeden z najlepszych kucharzy młodego pokolenia.

Hotel w końcu przeprosił małżeństwo

Choć goście restauracje faktycznie otrzymali oficjalne przeprosiny od menagerki hotelu Jennifer Boow, musieli czekać na nie cały miesiąc. Phyllis zdradziła, że gdyby dostała przeprosiny od razu po telefonicznym zgłoszeniu, odpuściłaby i sytuacja szybko zostałaby zapomniana.

Kobieta dodaje, że nikt nie powinien być definiowany ze względu na wiek, a stosowanie określeń na klientów, w celu ułatwienia identyfikacji przez kelnera, jest niedopuszczalne. Zamiast tego wystarczy zapisać numer stolika, co nie wywołałoby takiego skandalu. 

Menagerka hotelu w liście poinformowała małżeństwo, że przeprowadzona została rozmowa z pracownikiem, który umieścił dopisek. Według niej wyraził skruchę i nie miał na celu urażenia gości. Jak wy byście zareagowali na widok takiego rachunku? Dajcie nam znać w komentarzach na naszym Facebooku. 

Artykuły polecane przez Redakcję Smakoszy:

Adam Moskal

Redaktor portalu Smakosze.pl. Pasję do gotowania rozpalił w nim Makłowicz. Swoje życie postanowił poświęcić kulinariom i dziennikarstwu. Pracował na wielu stanowiskach gastronomicznych. Prywatnie fan muzyki folkowej oraz sportów rowerowych.

Chcesz się ze mną skontaktować?

Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@smakosze.pl

Podobne artykuły

Polacy w restauracji

Restauracje

Największe grzechy Polaków w restauracjach

Czytaj więcej >
Okropne zachowanie kelnera

Restauracje

Okrutne zachowania kelnera w restauracji

Czytaj więcej >
Nastolatek nie spodziewał się ataku

Restauracje

Nagły atak ptaka na jedzącego nastolatka

Czytaj więcej >
Kelnerka uratowała dziecko

Restauracje

Bohaterskie zachowanie kelnerki w restauracji

Czytaj więcej >

Restauracje

Szef kuchni trafił na wyjątkowego homara

Czytaj więcej >

Restauracje

Niezwykła sytuacja w restauracji

Czytaj więcej >