Wielki powrót Pepsi Twist i premiera Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny
Pepsi Twist powraca na polski rynek z nowym logo i ekscytującą nowością! Kultowy napój, który łączy orzeźwiający smak Pepsi ze smakiem cytryny, wraca w odświeżonej odsłonie wizualnej, spójnej z globalnym rebrandingiem. Nowością w portfolio marki jest Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny – idealna propozycja dla osób poszukujących alternatyw. To oferta, która zadowoli zarówno fanów klasyki, jak i miłośników subtelnych twistów w smaku. Pepsi Twist jest już dostępna w sieci sklepów Żabka, a pełna sprzedaż ruszy w grudniu. Z kolei Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny zadebiutuje na rynku już 4 grudnia.
Pepsi Twist powraca
Pepsi Twist to unikalne połączenie tradycyjnego smaku Pepsi z nutą świeżej, soczystej cytryny, tworzące duet na każdą okazję. To takie proste - jak ketchup i frytki czy dżem i masło orzechowe, tak Pepsi i smak cytryny to propozycja idealnie do siebie pasujących smaków. Nowość pojawi się również w wariancie Zero Cukru, oferując ten sam pyszny cytrynowy smak, ale bez dodatku cukru.
Dodaj do kefiru i wypij wieczorem. Napój ułatwia zasypianieWszyscy na to czekali
Pepsi Twist to wariant, na który nasi konsumenci czekali z niecierpliwością. O powrót tego kultowego smaku pytali nas w wiadomościach prywatnych i komentarzach, dzieląc się wspomnieniami oraz oczekiwaniem na jego ponowną obecność na rynku. Wiedząc, jak ważny jest dla nich ten smak, zdecydowaliśmy się przywrócić Pepsi Twist, odpowiadając na ich potrzeby i sentyment. Dodatkowo portfolio uzupełnia Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny, dzięki czemu każdy – niezależnie od preferencji – może cieszyć się wyjątkowym połączeniem orzeźwiającej Pepsi i cytrynowej nuty – mówi Zofia Kopczyńska, Senior Brand Manager Pepsi Zero.
Nowości od Pepsi
Nowość od Pepsi wyróżnia się również nowoczesnym designem. Stylowe opakowanie z motywem cytryny przyciąga uwagę i odświeża wizerunek napoju, nawiązując do jego cytrynowego charakteru. Pepsi Twist będzie dostępna od 20 listopada w sieci sklepów Żabka, a w grudniu trafi do szerokiej sprzedaży w całej Polsce. Z kolei Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny pojawi się w sieci sklepów Żabka od 4 grudnia. Spróbuj kultowego smaku w nowej odsłonie i odkryj orzeźwiający twist Pepsi.
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2023 r. ponad 91 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów, w tym wiele ikonicznych marek, generujących w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się strategią pep+ (PepsiCo Positive), która zakłada nie tylko transformację w stronę zrównoważonego rozwoju i budowanie wartości w granicach stawianych przez planetę, ale również inspirowania pozytywnych działań dla jej mieszkańców. Dzięki pep+ firma pragnie stać się globalnym liderem w kategorii napojów i przekąsek.
Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com, na portalach X (Twitter), Instagram, Facebook, LinkedIn, YouTube oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
Materiał PR