Dieta - co jeść?
librakv, Getty Images Pro

2-tygodniowa dieta bez wyrzeczeń

Dieta większości kojarzy się z ogromnym wysiłkiem i licznymi wyrzeczeniami - zgubienie dodatkowej wagi wydaje się trudnym i długim procesem. Dlatego prezentujemy wam rozpisany na dwa tygodnie jadłospis, dzięki któremu chudnięcie będzie banalne proste. Wraz z ćwiczeniami rezultaty będą doskonałe.

Dieta to spory kłopot dla większości ludzi. Długie przyzwyczajenia żywieniowe są ciężkie w przezwyciężeniu, a dodatkowo organizm potrzebuje zwiększonej podaży kalorycznej, aby czuć się dobrze. Na szczęście istnieje sposób, aby wyjść z tego błędnego koła.

Musisz jedynie zachować powściągliwość i czujność, aby nie podjadać, ani nie myśleć o słodkościach czy słonych przekąskach. Podstawą jest bowiem odpowiednie nastawienie, dzięki któremu uzyskasz dobre efekty w stosunkowo krótkim czasie.

Dieta na 2 tygodnie

Dieta złożona jest z trzech wariantów na każdy posiłek, które możesz dowolnie mieszać, aby stworzyć swoją ulubioną kompozycję. Każdy z nich po połączeniu składa się na dietę 1200 kcal w ciągu dnia, co stanowi znaczny deficyt kaloryczny i ułatwi odchudzanie.

Śniadanie 1: dwie kromki żytniego chleba z margaryną, 2 plastrami szynki indyczej, pomidora oraz szklanką kakao bez cukru.
Śniadanie 2: owsianka na szklance mleka, jabłko oraz herbata zielona.
Śniadanie 3: bułka grahamka z margaryną, 4 plastry szynki z indyka, łyżka twarożku, 5 rzodkiewek, szczypiorek kawa bez cukru.

Genialny trick na przywrócenie powłoki patelniGenialny trick na przywrócenie powłoki patelniCzytaj dalej

Co na obiad?

Propozycje obiadów są sycące, jednak nie pozwolą znacznie zwiększyć kaloryczności w ciągu dnia. Ich smak jest doskonały, przygotowanie łatwe i zajmujące mało czasu. Idealnie nadają się dla osób, które potrzebują sporo czasu do pracy.

Na naszym portalu znajduje się wiele innych wiadomości, które mogą zaspokoić twoją ciekawość. Przeczytaj ten artykuł, w którym wyjawiamy powody, dla których warto jeść łyżkę miodu przed snem. W tym tekście zdradzamy jakich naczyń nie należy myć w zmywarce.

Obiad 1: szklanka zupy jarzynowej, 100 kurczaka, 1 ziemniak i 120 gramów warzyw.
Obiad 2: szklanka zupy ogórkowej bez śmietany, 100 gramów kurczaka, 50 gramów kaszy jęczmiennej, 1 burak.
Obiad 3: szklanka kremu z brokułów, 100 g. łososia, 1 ziemniak, sałatka z ogórka, pomidora i cebuli.

Dieta

Źródło: AlexRaths, Getty Images Pro

Kolacja na odchudzanie

Ostatni posiłek musi być delikatny i niezapychający - w innym wypadku żołądek będzie pracował w ciągu nocy i organizm nie zdąży wypocząć. Pamiętaj, aby odchudzania nie traktować jako kary, lecz sposobu na poprawę zdrowia, samopoczucia oraz wyglądu.

Kolacja 1: sałatka z sałaty, puszki tuńczyka, jajka, cebuli, oliwek, awokado, grzanek i filiżanki herbaty.
kolacja 2: 100 gramów pieczeni wołowej z sałatką z papryki, średniego ogórka kwaszonego, 2 liści sałaty i łyżki jogurtu naturalnego, do tego 2 grzanki z margaryną i herbata.
Kolacja 3: dwie kromki żytniego chleba z margaryną, posmarowanego łyżeczką miękkiej margaryny, 50 g makreli wędzonej, 1 papryka, łyżeczka szczypiorku, herbata z morwy białej

Artykuły polecane przez Redakcję Smakoszy:

Źródło: myfitness.gazeta.pl

Zapraszamy na nasz Instagram

Następny artykuł